10 Haziran 2018 Pazar

3.YEDİ BÖLGE YEDİ İKLİM ARTVİN ŞİİR ETKİNLİĞİ ardından ( 4, 5 Mayıs 2018)


YEDİ BÖLGE YEDİ İKLİM
ARTVİN ŞİİR ETKİNLİĞİ ardından
 
Kendi penceremden görünen o kadar güzel anlar vardı ki ardımızda bıraktığımız. Benim güzel memleketim tabii ki. Özel bir duygu. Özlem hasret gurur hepsi vardı.
 
Diğer misafirler ve etkinliğe davetli şair yazar eşim İlkay Coşkun'da hayrandı gördüklerine. Küçük çocuğumuzla katıldık bu etkinliğe. Bizim için biraz zor oldu ama tat almasını bildik. Yavrumuzun anılarında yer bulacak izler bıraktık geleceğe bu etkinlikle.
 
Mutlu huzurlu özleneceğini bilir bir halde ayrıldık.
Ben sulu gözlerle ardımda Gülden'imi Gülden Taş
memleketimi
Güzel yürekli insanlarımı bıraktım.
Neyse seneye belki sahnede belki salonda oluruz inşallah. Böyle bir arzumuz isteğimiz var ama kısmet tabii ki.
 
Artvin için kültür ve tanıtım adına yapılan her çalışmada çakıl taşı olmak istiyorum.

Tekrar teşekkürler
Kalın sağlıcakla
Selam memleketime
 
Vildan Poyraz Coşkun
Mayıs 2018
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder